اخبار سلامتی و زیبایی

موج آرایشی جدید در تیک‌تاک؛ ایجاد کک‌ومک‌های جالب با استفاده از بروکلی!

یکی از موج‌های جدید و جذاب تیک‌تاک که در مدت کوتاهی بیشتر از سه میلیون بازدید داشته است، ترفندی آرایشی است که به کمک آن می‌توانید بهترین و واقعی‌ترین کک‌ومک‌ها را روی صورت‌تان ایجاد کنید. این ترفند به کمک یک سبزی خاص انجام می‌شود.

کک‌ومک در سال‌های اخیر دیگر مثل قدیم چیز زشت و ناخوشایند نیست و جذابیت زیادی برای بسیاری از افراد پیدا کرده است. حالا خیلی‌ها سعی دارند با استفاده از محصولات آرایشی روی صورت‌شان کک‌ومک به‌وجود بیاورند. و در این راستا تلاش‌های مختلفی صورت می‌گیرد و گاهی هم موج‌های عجیب‌وغریب و بامزه‌ای راه می‌افتد.

موجی که به آن #broccolifeckles یا همان کک‌ومک بروکلی گفته می‌شود، تا حالا بیش از سه میلیون بازدید در تیک‌تاک داشته است. این موج افراد را تشویق می‌کند با استفاده از بروکلی روی صورت‌شان کک‌ومک‌هایی درست کنند که خیلی شبیه مدل‌های واقعی کمک‌ومک است.

چگونه بروکلی وارد ماجرا شد؟

اوایل سال جدید شخصی به اسم ابیگیل جونر در شبکه اجتماعی تیک‌تاک، توضیح داد که این ترفند چگونه کار می‌کند. در ویدئویی که خانم جونز منتشر کرد، این اینفلوئنسر، سر بروکلی را در کانسیلر قهوه‌ای رنگی زد و به خوبی روی بروکلی پخش کرد. آن‌وقت از بروکلی برای زدن کانسلیر روی قسمت‌هایی که می‌خواست کک‌ومکی به نظر برسند استفاده کرد.

این اینفلوئنسر کک‌ومک‌هایی را در بخش‌های مختلف صورت از گونه‌ها گرفته تا بینی ایجاد کرد. او روی ویدئو خودش نوشت: «دارم از ترفند کک‌ومک بروکلی» استفاده می‌کند. این ویدئو ۱٫۸ میلیون بازدید داشت.

 خانم جونز در ویدئوی بعدی‌اش سعی کرد کک‌ومک‌ها واقعی‌تری با بروکلی ایجاد کند، چون فردی در بخش نظرات نوشته بود که:

«به عنوان کسی کک‌ومک واقعی داره این کک‌ومک‌ها خوب به نظر میان ولی باید یکم بیشتر پخش بشن… کک‌ومک‌ها هیچوقت فقط دور بینی پخش نشدن».

این بار ابیگیل با استفاده از بروکلی کک‌ومک‌هایی رو پیشانی و چانه و اطراف لب هم پخش کرد و زیرش نوشت.

«لطفاً این جریان رو انقدرها هم جدی نگیرید».

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا