ویدئو

بهترین کرم روز و شب ضدلک

افراد زیادی در طول زندگی درگیر مشکل لک صورت هستند. در مقاله ای بسیار کاربردی، درباره دلایل ایجاد لک پوستی و راههای درمان آن صحبت کردیم. لک پوست در اثر عوامل مختلفی ایجاد می شود. لک پوست انواع مختلفی دارد مانند لک ناشی از جای جوش، لک صورت ناشی از آفتاب، کک و مک، لک ناشی از افزایش سن، لک ناشی از تغییرات هورمونی، لک بارداری و انواع دیگر. در این مطلب به درمان لک، با استفاده از بهترین کرم روز و شب ضدلک می پردازیم.

یکی از روشهای درمان لک، استفاده از کرم های ضدلک است. انتخاب ضدلک واقعا آسان نیست. در انتخاب ضد لک، باید به ماده اکتیو ضدلک بکار رفته در آن دقت کرد. تداوم استفاده در ضدلک و تمیز کردن پوست قبل از استفاده از آن، در نتیجه آن بسیار مهم است. پیشنهاد دیگر برای اثربخشی بهتر، استفاده از یک کرم لایه بردار مدتی قبل یا همزمان با شروع مصرف کرم ضدلک می باشد.

معرفی کرم ضدلک روز و شب اوسرین

یکی از بهترین روشهای درمان لک، استفاده از کرمهای مکمل ضدلک همدیگر در طول شبانه روز است. بطور مثال کرم روز ضدلک و کرم شب ضدلک ، دو کرم مکمل همدیگر در درمان لک است. برند اوسرین که یک برند معتبر و پرطرفدار آلمانی است، برای درمان لک دو محصول تکمیل کننده همدیگر ارائه داده است که در فرموله کردن آنها به همه جوانب درمان فکر کرده است. کرم روز ایون برایتر اوسرین یک ضدلک برای مصرف روزانه می باشد. در کنار آن یک کرم شب ایون برایتر فرموله شده است که مصرف این دو در کنار هم اثر هم افزایی دارد. در ادامه به توضیحات کاملتری در مورد کرم روز ایون براتر اوسرین و کرم شب ایون برایتر اوسرین می پردازیم.

axe mahsul

کرم ایون برایتر روز اوسرین

این محصول یک ضدلک روز است که ماده اکتیو آن رزولسینول می باشد. رزولسینول یکی از ترکیبات روشن کننده قوی پوست است که از پوست درخت کاج استخراج می شود. در مقالات اشاره شده است که قدرت روشن کنندگی رزولسینول 22 برابر کوجیک اسید که یک ماده شناخته شده ضدلک می باشد، است. رزولسینول یک آنتی اکسیدان قوی نیز می باشد که قدرت آنتی اکسیدانی آن از ویتامین E  بیشتر است.

axe mahsul

ماده اکتیو روشن کننده دیگری که در این کرم استفاده شده است عصاره شیرین بیان است. شیرین بیان یکی از مشهورترین مواد روشن کننده پوست می باشد که ماده فعال آن فلاونوئید است که رنگدانه های پوست را پراکنده میکند.  این ماده با نام گلابریدین در لیست ترکیبات آورده می شود.

کرم روز ایون براتر اوسرین یک کرم با بافت ابریشمی می باشد که برای پوستهای نرمال تا خشک فرموله شده است. افرادی که پوست مختلط دارند، میتوانند با مصرف مقدار کمتر از افرادی که پوست نرمال دارند از این محصول استفاده کنند. اما این محصول برای پوستهای چرب توصیه نمی شود. جذب محصول بر روی پوست حدود 30 ثانیه طول میکشد که زمان بسیار مناسبی است.

کرم روز ایون برایتر اوسرین حاوی فیلترهای ضدآفتاب است که SPF30 را برای این محصول رقم زده است. این موضوع یکی از نقاط قوت کرم روز ایون براتر اوسرین است چراکه با مصرف آن دیگر نیاز به استفاده از ضدآفتاب بطور جداگانه نیست.

نکته مثبت دیگر این محصول استفاده از ویتامین E در آن است که با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، در واقع نوعی پیشگیری کننده از پیری پوست نیز محسوب می شود.

روش مصرف: پوست را با یک پاک کننده خوب صورت متناسب با نوع پوستتان کاملا تمیز کنید. سپس مقدار کافی از کرم را روی پوست قرار دهید و با نوک انگشتان تا 15 ثانیه بصورت دورانی روی پوست به غیر از دورچشم ماساژ دهید. حداقل دوره مصرف کرم 2 ماه می باشد. فراموش نکنید تداوم و استمرار استفاده از این محصول در اثربخشی آن بسیار اهمیت دارد.

کرم شب ایون برایتر اوسرین

این محصول مانند کرم روز ایون برایتر اوسرین، دو ماده اکتیو ضدلک رزولسینول و شیرین بیان (لیکوریس) را دارد. اما ترکیبات ضدآفتاب ندارد. دو ماده اضافه تر نسبت به کرم روز ایون برایتر اوسرین دارد که شی باتر و روغن نارگیل است. شی باتر با درصد بالایی در این محصول استفاده شده است. به همین دلیل نسبت به کرم روز بافت سنگین تری دارد.

axe mahsul

کرم روز ایون برایتر اوسرین و کرم شب ایون بریتر اوسرین را میتوان جداگانه استفاده کرد. یعنی الزامی به استفاده هر دوبا هم وجود ندارد و هرکدام به تنهایی یک ضدلک قوی محسوب می شود. اما در صورتیکه لک قدیمی باشد یا در لایه های پایینی پوست (لایه درم) تشکیل شده باشد، برای اثربخشی بیشتر بهتر است هر دو محصول همزمان بعنوان مکمل یکدیگر استفاده شود.

مدت زمان استفاده حداقل دوماه می باشد. در صورتیکه تا 6 ماه هر شب مصرف شود، اثربخشی خارق العاده ای خواهد داشت.

کرم روز و کرم شب چه تفاوتی با هم دارند؟

شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش آمده است که چرا باید بهترین کرم روز و شب ضدلک را جداگانه استفاده کرد؟ در پاسخ باید گفت کرم روز به کرمی گفته می شود که از ترکیبات آن طوری فرموله شده اند که با درمعرض قرار گرفتن در برابر آفتاب، خواص خود را از دست ندهند. علاوه بر آن معمولا کرمهای روز دارای فاکتور حفاظتی آفتاب SPF  می باشد. در صورتیکه SPF کرم روز بیشتر از 25 باشد، می توان از آن بعنوان یک ضدآفتاب نیز استفاده کرد و دیگر نیازی به استفاده از ضدآفتاب بطور جداگانه نیست. اما اگر SPF آن کمتر از 25 باشد ، تنها برای استفاده از منزل در طول روز مناسب است و برای بیرون از منزل رفتن، باید از یک ضدآفتاب نیز علاوه بر آن استفاده کرد. کرمهای روز معمولا بافت سبکتری نسبت به کرمهای شب دارند و زودتر جذب می شوند.

در فرمولاسیون کرمهای شب از ترکیباتی استفاده شده است که مدت زمان بیشتری برای جذب لازم دارند. شب فرصت بسیار خوبی برای تغذیه پوست از بیرون است. بنابراین کرمهای شب غنی از ترکیبات مغذی پوست هستند که آرام آرام در طول شب به پوست نفوذ میکنند و به بازسازی و تقویت پوست می پردازند. کرمهای شب معمولا کمی سنگین تر از کرمهای روز هستند. بنابراین افرادی که پوست چربی دارند، باید به مقدار جزئی از کرم شب استفاده کنند تا باعث ایجاد جوش و منافذ باز بر روی پوستشان نشود.

رفتار مردم در برخورد با لک صورت

آمارها نشان میدهد کمتر از نیمی از افرادی که لک صورت دارند، سعی میکنند با کرمهای پوشاننده زیبایی ظاهر را حفظ کنند. اما بیشتر از نیمی از افراد که مشکل لک پوست دارند، به فکر درمان آن هستند. درمان لک صورت کار چندان ساده ای نیست و کاملا به نوع لک، قدمت لک  و لایه ای از پوست که لک در آن ایجاد شده است دارد. هر چه لک پوست در لایه های پایینتر مانند لایه درم تشکیل شده باشد، درمان آن سخت تر است و هرچه سطحی تر باشد و مدت زمان زیادی از تشکیل آن نگذشته باشد، راحتتر درمان می شود.

سوالات خود را در مورد محصولات ضدلک بخصوص ضدلک ایون برایتر روز اوسرین و ضدلک ایون برایتر شب اوسرین در بخش نظرات بپرسید. تجربیات خود را در مورد مصرف کرمهای ضدلک در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا