رویدادویدئو

خانومی در کنار شما 8 ساله شد!

ویژه هشتمین جشنواره تولد خانومی

به تولد خانومی خوش آمدید. خانومی در هشتمین سال فعالیتش، 25 تا 31 خردادماه 1401، شما را به یک جشنواره بیادماندنی دعوت می‌کند. هر سلیقه‌ای که داشته باشید و به‌دنبال هر کالای آرایشی بهداشتی هم که باشید، لحظاتی فراموش نشدنی را سپری خواهید کرد. به مناسبت 8 سالگی خانومی، 25 تا 31 خردادماه، از تخفیف‌های استثنایی و پیشنهادهای ویژه لذت ببرید. تمامی محصولات آرایشی بهداشتی در این بازه زمانی تا 70% تخفیف را شامل می‌شوند؛ بهترین زمان خرید همین حالاست!

پرفروش‌های خانومی؛ یک پیشنهاد ویژه

در فروشگاه اینترنتی خانومی با تنوع بیش از 50 هزار کالای آرایشی بهداشتی امکان انتخاب بهترین محصولات از برترین برندهای ایرانی و خارجی بازار را دارید و پیشنهاد ویژه خانومی به شما، کالاهای پرفروش به مناسبت هشتمین سال تولد خانومی با تخفیف‌های قابل توجه است.

شما می‌توانید علاوه بر محصولات پرتخقفیف دیگری که در سایت خانومی می‌بینید، کالاهایی که محبوبیت بیشتری از سوی کاربران و مشتریان خانومی دارد را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید.

کالاهای پرفروشی که می‌توانید در تولد خانومی تا 70% تخفیف ببینید؛ شامل انواع کرم‌های ضد آفتاب، مرطوب کننده و آبرسان‌ها، ماسک مو، ماسک صورت، شوینده‌های صورت، تونرها، شامپو و محصولات آرایشی می‌شود.

پرتخفیف‌های خانومی؛ یک فرصت استثنایی

تولد امسال را علاوه بر پرفروش‌ها با چندین کالای پرتخفیف جشن می‌گیریم که شامل محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و مو، بهداشت شخصی و عطر و ادکلن از بهترین برندهای بازار است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد هدیه دادن دارید یا منتظر یک فرصت استنثنایی بوده‌اید تا کالاهای آرایشی بهداشتی را با قیمتی عالی تهیه کنید؛ 25 تا 31 خرداد را روی تقویم شخصی خود هایلایت کنید تا این تخفیف‌های شگفت انگیز را از دست ندهید.

8 آمار جذاب در هشتمین سال کنار شما

به بهانه هشتمین سال فعالیت خانومی نگاهی بیندازیم به آمار دقیقی از فعالیت‌های این مجموعه در سالی که گذشت:

هشت آمار جذاب در هشتمین سال تولد خانومی

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا