رویداد

بهترین برندهای آرایشی سال ۲۰۲۳ به انتخاب مجله مشهور الور

سال میلادی که به آخر می‌رسد، خیلی از موسسات در زمینه‌های مختلف از موسیقی و فیلم گرفته تا انواع و اقسام محصولات بهترین‌های سال گذشته را انتخاب می‌کنند و عملکرد افراد و شرکت‌ها را می‌سنجند. این انتخاب در زمینه‌ی لوازم آرایشی هم وجود دارد و یکی از معتبرترین داورها، مجله‌ی «اَلور» (allure) است. اگر شما هم دوست دارید بهترین برندهای آرایشی سال ۲۰۲۳ را بشناسید و از جدیدترین محصولات بهداشت و زیبایی باخبر شوید در ادامه‌ی مطلب با ما همراه شوید.

آشنایی با مجله‌ی الور

آشنایی با مجله‌ی الر

الور مجله‌ای آمریکایی زنانه است که روی محصولات زیبایی تمرکز دارد. این مجله ماهیانه در نیویورک منتشر می‌شود و یکی از پرتوجه‌ترین جنبه‌های آن، معرفی بهترین محصولات زیبایی در انتهای سال است.

همچنین الور روی زیبایی، مد و بهداشت زنان نیز متمرکز است و روی جنبه‌های متعددی از این سه موضوع کار کرده که گاهی چالش‌برانگیز بوده‌اند. یکی از مطالب الور که بسیار سروصدا کرد مربوط به ریسک‌های مرتبط با عمل زیبایی پستان بود و این مجله روی موضوعات مربوط به سلامتی هم با دقت کار می‌کند. این مجله به دلیل انتشار مطالب دست اول و چالش‌برانگیز، در سطح جامعه تاثیرگذار است. همچنین این مجله جوایز متعددی از جمله بهترین ویراستاری و جایزه‌ی ملی طراحی را هم برنده شده.

بیشتر بخوانید: ترندهای آرایشی سال 2023.

بهترین‌ لوازم آرایش از دیدگاه الور

بهترین‌ لوازم آرایش از دیدگاه الر

مجله‌ی الور معرفی بهترین لوازم آرایشی را اواسط دهه‌ ۹۰ میلادی آغاز کرد تا به خوانندگان کمک کند از میان برندهای متعدد آرایشی، مراقبت از پوست و مو بهترین‌ها را انتخاب کنند.

بهترین‌ها در الور از دو روش انتخاب می‌شوند: سردبیر و دبیرهای مجله و خوانندگان. همچنین برای اینکه منافع مجله با انتخاب بهترین‌ها تداخلی نداشته باشد، در هیئت انتخاب برترین برندها کسی از تیم تبلیغات و بازرگانی حضور ندارد.

بهترین لوازم آرایش سال ۲۰۲۳

بهترین لوازم آرایش سال ۲۰۲۳

لوازم آرایش زیرمجموعه‌های مختلفی دارد و الور در تمام این زیرمجموعه‌ها برندگان را مشخص کرده و خوانندگان علاقه‌مند می‌توانند در همه‌ی دسته‌ها برترین‌ها را بشناسند. در ادامه بهترین برندهای آرایشی سال ۲۰۲۳ را می‌شناسیم:

بهترین‌های پوست

بهترین‌های پوست

کرم‌ها، سرم‌ها و محصولات پوستی زیر مجموعه بهترین محصولات پوستی هستند و می‌توانند پوست را به خوبی تقویت کنند:

  • سرم چندکاره‌ Olay
سرم چندکاره‌ Olay

Olay برندی آمریکایی و زیرمجموعه‌ی شرکت پراکتر اند گمبل است که جزو محصولات معتبر آرایشی است و محصولات آن در لیست ۵۰ محصول برتر قرار دارد.

  • مرطوب‌کننده‌ پوست Caudalie
مرطوب‌کننده‌ پوست Caudalie

Caudalie شرکتی فرانسوی است که در تولید محصولات پوستی شهرت زیادی دارد. محصولات این شرکت از انگور و مشتقات آن تولید می‌شوند و در اسپاهای تراپی با انگور به کار می‌روند. این برند معتبر استفاده از مواد مضر بسیاری از جمله پارابن و سولفات را در محصولاتش ممنوع کرده. همچنین Caudalie جوایز زیادی بابت محصولات باکیفیتش برنده شده.

  • کرم پاک‌کننده‌ صورت EltaMD
کرم پاک‌کننده‌ صورت EltaMD

EltaMD در زمینه‌ تولید ضدآفتاب و محصولات پوستی که برای انواع پوست‌، سبک زندگی و شرایط مناسب باشند، فعالیت می‌کند. به گفته‌ی سایت این شرکت، داستان حیات آن از سوئیس شروع شد و در ادامه به آمریکا رفت. این شرکت روی تولید محصولات پوستی پیشگیرانه و درمانی تمرکز زیادی دارد.

  • تونر PORE
تونر PORE

PORE شرکتی آمریکایی است که انواع محصولات پوستی از جمله اسکراب، مرطوب‌کننده، ماسک، تونر، سروم و لوسیون تولید می‌کند. حسن محصولات این شرکت آمریکایی طبیعی بودن آن و نداشتن مواد شیمیایی است.

ضدآفتاب La Roche-Posay

لاروش پوزای (La Roche-Posay) برندی فرانسوی است که جزو برندهای زیرمجموعه‌ی لورال محسوب می‌شود. La لاروش پوزای نامش را از شهری به همین نام گرفته و اگرچه در شهرها و کشورهای مختلفی دفتر دارد، همچنان در این شهر محصولاتی تولید می‌کند. این برند هم همان‌طور که از محصولش پیداست در حوزه‌ی محصولات پوستی فعالیت می‌کند.

  • ماسک Outset
ماسک Outset

داستان Outset از دو زنی شروع شده که با مشکلات پوستی دست به گربیان بودند و مدام دنبال محصولی می‌گشتند که جوش و آکنه را رفع کند و در عین حال مفید باشد. یکی از این دو زن اسکارلت جوهانسن، بازیگر هالیوود و دیگری کیت فاستر، کارآفرین است. تمرکز این شرکت بر تولید محصولات پاک‌کننده‌ای است که موثر باشند و سلامت پوست را هم تضمین کنند.

بهترین‌های مو:

بهترین‌های مو:

محصولات زیر به نرمی، پرپشتی، حفظ رنگ و بافت موها کمک می‌کنند:

  • اسپری پرپشت‌کننده‌ی موی Nexxus
اسپری پرپشت‌کننده‌ی موی Nexxus

Nexxus جزو برندهای زیرمجموعه‌ یونیلیور، شرکت جهانی است که در زمینه‌ی موادغذایی، نوشیدنی، محصولات مراقبت شخصی، شوینده و لوازم آرایشی فعالیت می‌کند. Nexxus که از سال ۱۹۷۹ فعالیشت را شروع کرده زیبایی را با علم ترکیب می‌کند و محصولات مناسب برای مو ارائه می‌دهد که باعث غنی شدن بافت آن و کم شدن آسیب شود.

  • شامپو برای موهای خشک Olapex
OLAPLEX No. 4D Clean Volume Detox Dry Shampoo

شرکت Olapex خود را این طور معرفی می‌کند: راه حلی برای بازسازی و احیای موهای آسیب دیده. به کمک ترکیبات طبیعی که بعد از تحقیق و بررسی زیاد، نهایی شده‌اند، این شرکت جزو برندهای پیشتاز در احیای مو است.

  • موس پرپشت‌کننده‌ Color Wow
موس پرپشت‌کننده‌ Color Wow

Color Wow شرکتی آمریکایی است که به گفته‌ خودشان سخت‌ترین مشکلات مربوط به مو را حل می‌کند. این شرکت در ترکیبات محصولاتش بسیار سختگیرانه عمل می‌کند و از مواد شیمیایی مثل پارابن و سولفات هم استفاده نمی‌کند.

  • تونیک کف سر Drybar Crown
تونیک کف سر Drybar Crown

Drybar ابتدا در زمینه‌ تولید سشوار وارد بازار شد و بعد محصولاتش را گسترش داد. ماموریت این شرکت شادی، اعتماد و توانمندسازی افراد با هر مدل مویی است و از آنجا که مو در ظاهر تاثیر زیادی دارد، ماموریت این شرکت برای بسیاری از افراد ارزشمند است.

  • شامپوی داو
شامپوی داو

داو برندی نام‌آشنا است و محصولاتش در قفسه‌ فروشگاه‌های ایرانی دیده می‌شود. داو یکی دیگر از برندهای زیرمجموعه‌ یونیلیور است که در بیش از ۱۵۰ کشور محصولاتش را توزیع می‌کند. محصولات داو برای زنان، مردان، نوزادان و کودکان ارائه می‌شوند و تنوع زیادی دارند.

  • کرم مرطوب‌کننده و بازکننده‌ TPH By Taraji
کرم مرطوب‌کننده و بازکننده‌ TPH By Taraji

شاید دوروبرتان فردی با موهای فر دیده باشید که همیشه از درهم گوریدگی موها ناراضی است. شاید هم خودتان این فرد باشید. TPH  با همین انگیزه ایجاد شد که ظاهری زیباتر و بدون نارضایتی از درهم پیچیدن موها به ارمغان بیاورد.

محصولاتی برای ولخرجی:

محصولاتی برای ولخرجی

همه‌ی محصولات آرایشی در انواع کیفیت‌ها و قیمت‌ها تولید می‌شوند. در ادامه با محصولات گران‌قیمتی آشنا می‌شویم که کیفیت خوبی دارند و البته باید پول حسابی به پای‌شان ریخت:

  • روغن موی K18
روغن موی K18

این شرکت که مدت درازی از عمرش نمی‌گذرد در سانفرانسیسکو تاسیس شده و در همین مدت کوتاهی که از تاسیسش می‌گذرد، طرفداران زیادی پیدا کرده تا آنجا که شرکت بزرگ و معتبر یونیلیور در سال ۲۰۲۳ آن را خرید.

  • کرم دور چشم La Mer
کرم دور چشم La Mer

داستان این شرکت از جایی شروع شد که دکتر مکس هوبر در حادثه‌ای آزمایشگاهی دچار سوختگی شد و تصمیم گرفت به دنبال محصولی برود که خودش ساخته و از نیروی دریایی که در کنارش است، استفاده کند. حالا این شرکت محصولات مختلف پوستی تولید می‌کند.

  • حالت‌دهنده‌ موی دایسون
حالت‌دهنده‌ی موی دایسون

دایسون در ایران بیشتر به جاروبرقی‌هایش معروف است. اما این شرکت انگلیسی که حالا چندملیتی و در سنگاپور است، محصولات مختلفی از جمله سشوار و حالت‌دهنده‌ مو هم تولید می‌کند.

  • سرم کریستین دیور
سرم کریستین دیور

کریستین دیور جزو برندهای شناخته شده‌ای در ایران است که بیشتر به محصولاتی که در راستای مد تولید می‌کند، شناخته می‌شود. اما این شرکت فرانسوی در عرصه‌ تولید محصولات زیبایی و بهداشتی هم فعال است و سرم آن جزو محصولات برتر پوستی شناخته شده است.

  • ریمل ایو سن لوران
YSL Lash Clash Extreme Volumizing Mascara-

ایو سن لوران هم جزو برندهای قدیمی فرانسوی و شناخته شده در ایران است. این شرکت که به نام پایه‌گذارش نام‌گذاری شده، در حوزه‌ مد و لباس فعالیت می‌کند و البته دستی هم در تولید محصولات زیبایی دارد. شاخه‌ محصولات زیبایی این برند زیرنظر لورال فعال است.

  • عطر Cosmic Cowboy از Perfumehead
عطر Cosmic Cowboy از Perfumehead

Perfumehead برندی لوکس است که دنیل پاتریک گایلز در لس‌آنجلس پایه‌گذاری کرده. این برند در تولید رایحه‌ها هنر، فیلم، موسیقی، کتاب، مکان‌های خاص و شعر را مدنظر قرار می‌دهد.

بهترین ابزار:

بهترین ابزار

آرایشگرها بهتر از سایرین ابزارهای آرایشی را می‌شناسند. بنابراین اگر ابزار زیر برای شما هم تازگی داشت نگران نشوید!

  • دستگاه لیفت و جوان‌سازی پوست NuFace
دستگاه لیفت و جوان‌سازی پوست NuFace

شرکت آمریکایی NuFace سال ۲۰۰۵ به همت کرول کول و دو دخترش تاسیس شد. هدف این شرکت امکان‌پذیر کردن تجربه‌های حرفه‌ای در خانه و ساده کردن فرآیند است.

  • حالت دهنده‌ موی Shark
حالت دهنده‌ موی Shark

برند انگلیسی شارک نیز مانند دایسون بیشتر در زمینه‌ تولید محصولات خانه مثل جاروبرقی و بخارشو و دیگر محصولات نظافت فعال است و البته محصولات الکترونیکی مراقبت از مو هم تولید می‌کند.

  • کش موی Slip
کش موی Slip

Slip شرکتی استرالیایی است که در زمینه‌ تولید روبالشی‌های ابریشمی سازگار با پوست فعالیت می‌کند. یکی از محصولات جانبی این شرکت اسکرانچی یا کش مو است.

  • شانه‌ مژه‌ Tweezerman
شانه‌ مژه‌ Tweezerman

شاید تصور غالب این باشد ابزارهای متعددی برای مژه و ابرو وجود ندارد اما برند آمریکایی Tweezerman خلاف این را ثابت می‌کند و بیش از ۲۰۰ ابزار برای زیباسازی آقایان و خانم‌ها تولید کرده است. موچین یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند است.

  • فر مژه‌ Shu Uemura
فر مژه‌ Shu Uemura

برند ژاپنی Shu Uemura حالا جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین برندهای آرایشی است. برس‌های این برند دست‌ساز هستند و سایر محصولاتش هم به دلیل ترکیبات خاص گران‌قیمت هستند. این برند در حال حاضر تحت تملک لورال است.

  • برس Tangle Teezer
برس Tangle Teezer

Tangle Teezer برندی بریتانیایی است که روی ساخت برس‌های مو تمرکز دارد. شان پایه‌گذار برند، سال ۲۰۰۷ این شرکت را در لندن تاسیس کرد و از آن زمان برای تولید بهترین برس که کیفیت خوبی داشته باشند فعالیت می‌کند.

بهترین محصولات پایه‌ آرایش:

بهترین محصولات پایه‌ آرایش

زیرسازی آرایش جزو مهم‌ترین بخش‌های آرایش است و اساسا بدون زیرسازی آرایش دوام چندانی ندارد. با بهترین محصولات پایه‌ی آرایش سال ۲۰۲۳ آشنا شویم:

  • هایلایتر Rare Beauty
هایلایتر Rare Beauty

شرکت Rare Beauty متعلق به سلنا گومز خواننده‌ مشهور است. این شرکت با هدف کاهش استانداردهای غیرواقعی زیبایی تاسیس شده. همچنین این شرکت بر ایجاد حس خوب بدون از بین بردن ویژگی‌های خاص هر فرد تاکید می‌کند.

  • کرم پایه‌ آرایش Westman Atelier
کرم پایه‌ آرایش Westman Atelier

چلسی وستمن ملقب به گوچی، میکاپ آرتیست سوئدی آمریکایی، شرکت Westman Atelier را سال ۲۰۱۸ پایه‌گذاری کرد. وستمن که تجربه‌ی زیادی از کار در شرکت‌های آرایشی کسب کرده بود، در سال ۲۰۱۸ کسب و کار خودش را راه‌اندازی کرد و هدفش تولید محصولات باکیفیت و استفاده از مواد استاندارد است.

  • کانتور Milk Makeup
کانتور Milk Makeup

شرکت Milk Makeup که سال ۲۰۱۶ تاسیس شده در زمینه‌ی تولید محصولات زیبایی وگان که به حیوانات هم آسیبی نرساند فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت به دلیل ترکیبات طبیعی و استفاده نکردن از مواد شیمیایی مضر مثل سولفات بسیار پرطرفدار است.

  • رژگونه‌ شارلوت تیلبری
رژگونه‌ی Charlotte Tillbury

شرکت‌های مراقبت بهداشتی و زیبایی بسیاری در انگلستان فعالیت می‌کنند و شارلوت تیلبری (Charlotte Tillbury) یکی از این شرکت‌هاست. پایه‌گذار شرکت که نام خود را روی شرکتش گذاشته سال ۲۰۱۳ آن را تاسیس کرد و از آن زمان این شرکت در زمینه‌ محصولات بهداشتی و زیبایی فعالیت می‌کند.

  • پودر فیکساتور Laura Mercie
پودر فیکساتور Laura Mercie

این شرکت آمریکایی فرانسوی سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و از آن زمان بر تولید محصولات باکیفیت و طبیعی تمرکز دارد که برای انواع پوست مناسب باشد.

  • کانتور E.L.F
کانتور E.L.F

شرکت آمریکایی E.L.F انواع محصولات زیبایی و بهداشتی از جمله رژ لب، خط چشم، برس، کانتور و … را تولید می‌کند که همگی بر پایه‌ی آب هستند. این شرکت دغدغه‌های انسان‌دوستانه هم دارد و کمپین‌های متعددی در این راستا از جمله کمپینی پس از زلزله و سونامی ژاپن در سال ۲۰۱۱ به راه انداخت و ۵٪ مبلغ خریدهای آنلاین را به صلیب سرخ جهت کمک به ژاپن بخشید.

بهترین محصولات زیبایی چشم:

بهترین محصولات زیبایی چشم:

صحبت از محصولات زیبایی چشم که می‌شود ناخودآگاه ریمل و خط چشم به ذهن می‌آید. با بهترین محصولات زیبایی چشم ۲۰۲۳ آشنا شویم:

  • ریمل Gen See
ریمل Gen See

پایداری و آسیب کمتر به محیط زیست ویژگی خاص این برند است.

پالت سایه‌ Maybelline

میبلین زمانی تاسیس شد که توماس لایل ویلیامز داروساز متوجه شد خواهرش از ترکیب وازلین و زغال برای داشتن مژه‌هایی تیره‌تر و پرتر استفاده می‌کند. همین جرقه‌ تاسیس شرکت را زد و این شرکت ۱۱۰ سال پیش تاسیس شد. از سال ۱۹۹۶ میبلین به عنوان زیرمجموعه‌ لورال فعالیت می‌کند.

  • خط چشم مایع لانکوم
خط چشم مایع Lancome

برند فرانسوی لانکوم جزو برندهای لوکس و گران‌قیمت است که محصولات آرایشی متعددی تولید می‌کند. این شرکت همچون بسیاری از شرکت‌های دیگر تولید لوازم آرایشی و بهداشتی زیرمجموعه‌ی لورال است.

  • ماژیک ابروی RevitaBrow
ماژیک ابروی RevitaBrow

داستان برند RevitaLash از دکتری شروع می‌شود که می‌خواست محصولی ویژه برای همسرش تولید کند. زیبایی همسر دکتر مایکل بریکنهوف پس از فرآیند درمانی سرطان افت کرده بود و به‌خصوص مژه‌هایش کم‌پشت و نازک شده بود. دکتر که متخصص پوست بود با همراهی تیمی از شیمیدان‌ها محصولی برای رفع این نیاز تولید کرد و از آن زمان در تولید محصولات آرایشی مربوط به مژه و ابرو فعال است.

  • ژل ابروی Live Tinted
ژل ابرویLive Tinted

Live Tinted  برندی آرایشی است که بیشتر در زمینه‌ تولید محصولات پوستی برای رنگین‌پوستان فعال است و توجه به انواع پوست را مورد توجه قرار داده.

  • مژه مصنوعی Static
مژه مصنوعی Static

الکسیس آیرین مدیرعامل Static که از کیفیت محصولات آرایشی در نوجوانی‌اش راضی نبود تصمیم گرفت روزی شرکتی تاسیس کند که محصولات آرایشی باکیفیت و غیرسمی که با انواع رنگ پوست سازگار باشد ارائه کند. این شرکت در سال ۲۰۲۱ سومین برند آرایشی با رشد سریع بود.

بهترین محصولات زیبایی لب:

بهترین محصولات زیبایی لب:

رژلب شاید ابتدایی‌ترین و پرکاربردترین میان انواع لوازم آرایشی باشد. با بهترین برندهای رژ لب سال ۲۰۲۳ آشنا شویم:

  • رژ لب مات Gen See
رژ لب مات Gen See

شعار برند «جن سی» این است: آرایشی که برای ما و سیاه زمین خوب است. این برند انگلیسی فوریه سال 2021 راه‌اندازی شد و یکی از برندهای محبوب شبکه‌های اجتماعی است.

  • رژ لب شفاف Clinique
رژ لب شفاف Clinique

برند آمریکایی کلینیک جزو برندهای قدیمی لوازم آرایش است که جوایز زیادی هم برنده شده است.

  • بالم لب Summer Fridays
بالم لب Summer Fridays

ماریانا و لورن دو خواهری هستند که برند Summer Fridays را راه‌اندازی کرده‌اند و هدف‌شان ارائه‌ محصولاتی بود که به زیبایی کمک کند، استفاده از آن‌ها ساده باشد و در ترکیبات‌شان سموم شیمیایی به کار نرفته باشد.

  • رژ لب مایع Makeup By Mario
رژ لب مایع Makeup By Mario

این شرکت تازه تاسیس به همت ماریو ددیوانوویچ، طراح آرایش معروف که آرایش بازیگران و سلبریتی‌های بسیاری به عهده‌ی او بوده، راه‌اندازی شد.

  • روغن لب Clarins
روغن لب Clarins

Clarins برندی فرانسوی است که در عرصه‌ی تولید لوازم آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست فعال است. این شرکت که در پاریس پایه‌گذاری شد در حال حاضر در ۱۵۰ کشور محصولاتش را عرضه می‌کند.

  • خط لب LYS
خط لب LYS

این برند آرایشی به محیط زیست اهمیت زیادی می‌دهد و همچنین تلاش می‌کند محصولاتی تولید کند که سالم باشند و در فرآیند تولیدشان به محیط زیست آسیب نرسانند.

پدیده‌های لوازم آرایش ۲۰۲۳:

پدیده‌های لوازم آرایش ۲۰۲۳:

برای پدیده بودن لازم نیست ویژگی خیلی خاصی داشت، حل مشکل به بهترین شکل، محصول را پدیده می‌کند.

  • برس صورت Glossier
برس صورت Glossier

امیلی وایز برند Glossier را سال ۲۰۱۴ تاسیس کرد. این شرکت به سادگی، بسته‌بندی‌های مینی‌مال و استفاده از مواد اولیه شهرت دارد.

  • ریمل مک
ریمل Mac

برند مک که ابتدا در تورنتو راه‌اندازی شد، پس از اینکه در سال ۱۹۹۸ به شرکت آمریکایی استی لودو فروخته شد، حالا در آمریکا فعالیتش را ادامه می‌دهد و محصولات آرایشی تولید می‌کند.

  • کرم ترمیم‌کننده‌ Violette-FR
کرم ترمیم‌کننده‌ Violette-FR

این شرکت که مدت کوتاهی از تاسیسش می‌گذرد این هدف را دنبال می‌کند که محصولاتی طبیعی به دست مشتریان برساند و آرایش را به کاری مفرح و شاد تبدیل کند.

  • پد عرق‌گیر Brella
پد عرق‌گیر Brella

خیلی وقت‌ها با وجود تلاش زیاد برای آراستگی و رایحه‌ خوب، عرق زیاد کارها را خراب می‌کند. برند Brella به طور خاص روی این مسئله متمرکز شده و تلاش کرده این مشکل را حل کند.

بهترین محصولات زیبایی ناخن:

بهترین محصولات زیبایی ناخن:
  • تاپ کوت CND
تاپ کوت CND

برند آمریکایی CND که در عرصه‌ی تولید لاک و محصولات ناخن فعال است جزو برندهای پرطرفدار این محصول است.

  • تقویت‌کننده‌ ناخن Essie
تقویت‌کننده‌ی ناخن Essie

برند آمریکایی Essie سال‌هاست به تولید لاک و محصولات جانبی ناخن مشغول است و ماموریتش را ارتباط دادن دنیا از طریق رنگ و امکان بی‌نهایت داستان‌گوییش می‌داند.

  • ناخن مصنوعی LA Nail
ناخن مصنوعی LA Nail

برای کسانی که ناخن مصنوعی را به ناخن خودشان ترجیح می‌دهند، LA Nail برندی قابل اعتماد است.

  • لاک پاک‌کن Olive & June
لاک پاک‌کن Olive & June

برند آمریکایی Olive & June روی ترکیبات محصولاتش وسواس خاصی دارد و از موادی سمی مثل زایلین استفاده نمی‌کند.

  • لاک خشک Sally Hansen
لاک خشک Sally Hansen

سالی هنسن زن خودساخته‌ای بود که در دهه‌ ۱۹۴۰ میلادی شرکتش را راه انداخت و از آن زمان در تولید محصولات خاص و باکیفیت تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: ۱۳ ترند آرایشی سال ۲۰۲۴.

بهترین عطرها:

بهترین عطرها

سایت الور بهترین عطرها با رایحه‌های مختلفی را انتخاب کرده و سلیقه‌های مختلف در رایحه را درنظر گرفته. با بهترین‌های ۲۰۲۳ آشنا شویم:

  • بهترین رایحه‌ تند یا Spicy از عطر Byredo
  • بهترین رایحه‌ مشک یا Musk از عطر Diptyque L’Eau Papier
  • بهترین رایحه‌ شمع از برند Nest New York
  • بهترین اسپری مو از برند Crown Affair
  • بهترین عود از برند Maison Margiela
  • بهترین روغن بدن از برند Saje Connction

بهترین محصولات پاک:

بهترین محصولات پاک:

در سال‌های اخیر استفاده نکردن از مواد مضر و سمی در محصولات، آسیب نرساندن به حیوانات در جریان آزمایش‌ها و حفاظت از محیط زیست در تولید محصولات آرایشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شرکت‌های بسیاری با شعار استفاده نکردن از مواد سمی پیشرو هستند و سلامت را مقدم بر زیبایی می‌دانند. مواد شیمیایی مثل پارابن، سولفات و سینتتیک سال‌های سال در محصولات آرایشی به کار می‌رفتند و حالا شرکت‌های تولیدکننده مصر هستند آسیب‌ها را به حداقل برسانند. بهترین محصولات پاک سال ۲۰۲۳ از شرکت‌های زیر هستند:

  • کرم پودر Haus Labs
  • رژ لب Kosas Wet
  • سرم Honest Beauty
  • روغن کف سر و موی Mielle
  • صابون Necessaire
  • محصولات مراقبت از موی Fekkai

مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات:

مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات:

بسیاری از برندهایی که تا اینجا نام‌شان ذکر شد لوکس و گران‌قیمت بودند و کاربر عادی معمولا به سراغ‌شان نمی‌رفت. اما سایت الور تمام سلیقه‌ها و نیازها را پوشش داده و مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات از برندهای مختلف را معرفی کرده:

بهترین محصولات شست‌وشوی بدن:

بهترین محصولات شست‌وشوی بدن

شناخت و انتخاب بهترین محصولات شست‌وشوی سر و بدن کمک می‌کند پوستی سالم و شفاف داشته باشیم. بهترین محصولات شست‌وشوی بدن به انتخاب الور عبارتند از:

  • شامپو داو
  • شوینده‌ بدن Pan Oxyl برای پوست‌های آکنه‌دار
  • سفیدکننده‌ دندان کرست
  • کرم ضدآفتاب CeraVe
  • کرم شیو Tree Hut
  • روغن برنزه‌ Bondi Sands

بهترین محصولات برای پوست‌های حساس:

بهترین محصولات برای پوست‌های حساس

و در آخرین دسته به سراغ محصولات مناسب برای پوست‌های حساس می‌رویم. پوست‌هایی که مراقبت از آن‌ها با ظرافت بیشتری همراه است و خوشبختانه با توجه شرکت‌های تولیدکننده‌ محصولات پوستی حالا محصولات مناسب این پوست‌ها متنوع‌تر از قبل است. با بهترین‌های ۲۰۲۳ آشنا شوید:

  • مرطوب‌کننده‌ی Tower 28
  • سرم Tatcha
  • ژل پاک‌کننده‌ی Hydro Boost
  • کرم دور چشم Skin Fix
  • دئودورانت Saltair
  • شوینده‌ی صورت Beekman

شناخت برترین محصولات کمک می‌کند افراد با برندهای مختلف آشنا شوند و بهترین محصولاتی که با پوست‌شان سازگار هستند را هم بشناسند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3 / 5. مجموع آرا: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا