مد و فشن

رنگ سال 2022 Very Peri انتخاب شد!

رنگ سال 1401 تعیین‌کننده طراحی ترندهای مختلف آرایشی، لباس یا دکوراسیون است که تا همین چند روز پیش همه بی‌صبرانه منتظر اعلام آن بودند. شرکت پنتون با انتخاب رنگ Very Peri با کد 3938-17 به عنوان رنگ سال 2022 همه را شگفت‌زده کرد. رنگ Very Peri نوعی ترکیب رنگ بنفش و آبی خاص است که برای انتخاب آن زمان زیادی صرف شده و اهداف زیادی در پس این انتخاب وجود دارد. مدیر اجرایی شرکت پنتون در رابطه با انتخاب این رنگ اعلام کرد: «دنیا همواره در حال تغییر است و ما هم به رنگ‌های جدید احتیاج داریم تا احساس اعتماد و آرامش را در افراد زنده کند.» جالب است بدانید که پیش از این رنگ‌های سال بر اساس رنگ‌های موجود انتخاب می‌شدند اما این بار پس از سال‌ها برای اولین بار رنگ انتخابی سال جزو رنگ‌های روتین نیست و ساختی جدید محسوب می‌شود.

رنگ سال 1401، very peri

چرا رنگ Very Peri؟

این رنگ نمایش اعتمادبه‌نفس بی‌دغدغه و کنجکاوی جسورانه‌ای است که روحیه خلاق انسان را زنده می‌کند؛ رنگ وری پری پنتون 17-3938 به ما کمک می‌کند تا تغییرات را در آغوش بکشیم و درهای جدیدی از چشم‌انداز زندگی را به روی ما خواهد گشود. رنگ Very Peri با بکارگیری ویژگی‌های منحصربه‌فرد رنگ آبی و بنفش تکمیل شده و طنین‌انداز چشم‌انداز جدیدی از آینده‌ای روشن در اذهان عموم است.

سوال اصلی اینجاست که چرا رنگ Very Peri انتخاب سال 2022 شرکت پنتون بوده است؟ در حال حاضر در دورانی زندگی می‌کنیم که همه‌چیز در حال تغییر و دگرگونی است. رنگ پنتون 3938-17 Very Peri نمادی از طرز تفکر عصر حاضر نسبت به جهان و گذار از آن است؛ مرحله‌ای که همگی به‌نحوی در آن قرار گرفته‌ایم. با توجه به شرایط پیچیده‌ای که شیوع ویروس کرونا در سال‌های اخیر در جامعه و در همه کشورها ایجاد کرده، بشر در حال خروج از یک انزوای شدید و هم‌زمان شاهد تغییرات زیادی در زندگی فیزیکی و دیجیتالی است؛ همه‌چیز با هم ترکیب شده و شیوه زندگی تغییر کرده است.

لاک ناخن خود را با رنگ سال 2022 ست کنید!

طراحی دیجیتال به ما کمک می‌کند تا مرزهای واقعیت را گسترش دهیم و دری رو به دنیای مجازی بگشاییم تا امکانات رنگارنگ جدیدی را کشف یا ایجاد کنیم. با توجه به ترندهایی که در بازی‌ها ایجاد شده و با در نظر گرفتن محبوبیت روزافزون متاورس یا رشد جامعه هنری در فضای دیجیتال، پنتون توانسته است با معرفی وری پری ادغامی از زندگی مدرن و چگونگی تجلی ترند رنگ‌ها در دنیای دیجیتال را به نمایش بگذارد.

با توجه به صحبت‌های لوری پرسمن، معاون موسسه پنتون، رنگ امسال انعکاس‌دهنده آن چیزی‌ است که در جهان به‌وقوع می‌پیوندد؛ همان نوآوری و تحول جهانی که امروزه شاهدش هستیم. رنگ پنتون Very Peri با کد 3938-17، هم ویژگی‌های رنگ آبی را دارد و هم ترکیبی از بنفش و قرمز است. این انتخاب شجاعانه دعوتی همگانی برای نوآوری و ورود به دنیای ناشناخته‌ها محسوب می‌شود که نباید مفهوم آن را دست‌کم گرفت.

رنگ very peri پنتون؛ ترکیبی از بنفش و آبی

نحوه انتخاب رنگ سال چگونه است؟

یکی از سوالاتی که احتمالا ذهن شما را هم درگیر کرده، این است که رنگ سال چطور و توسط چه کسانی انتخاب می‌شود. در واقع تعیین‌کننده سرنوشت مد و ترندهای مختلف برای یک سال آینده چه کسانی هستند؟ شرکت پنتون، شرکتی فعال در زمینه تولید و انتخاب رنگ است که فعالیت خود را در سال 1963 میلادی آغاز کرده است. این شرکت با توجه به تسلطی که بر تمام زوایای زندگی افراد دارد، هر سال برای انتخاب رنگ سال، سالانه از میلیون‌ها طراح و گرافیست کمک می‌گیرد تا در حوالی ماه دسامبر، رنگ مناسب و جدیدی برای سال آینده انتخاب کند.

✨ پیشنهاد مطالعه : آموزش آرایش شب یلدا؛ آرایش چشم و لب با چند ترفند ساده

رنگ سال 2022 را چطور ست کنیم؟

طبق گفته لوری پرسمن، معاون موسسه پنتون: « از آن‌جا که جامعه، رنگ را به عنوان شکل مهمی از ارتباط و راهی برای بیان ایده‌ها و احساسات می‌شناسد، پیچیدگی رنگ آبی بنفش Very Peri امکانات گسترده‌ای پیش‌روی ما قرار داده است.»

رنگ سال 2022، ترکیبی بسیار شگفت‌انگیز در دنیای رنگ‌ها محسوب می‌شود اما این ترکیب شگفت‌انگیز سختی‌ها و چالش‌هاش خاص خودش را دارد. قطعا بسیاری از طراحان لباس، آرایشگران، طراحان دکوراسیون و … حالا در تلاش هستند تا هر چه زودتر به نحوی این رنگ را در طیف رنگ‌های مورد استفاده خود قرار دهند و جنبه‌های دیده نشده آن را کشف کنند. ست کردن رنگ Very Peri با لباس‌های دیگر، به خاطر ترکیب خاصی که دارد، کار چندان راحتی نیست اما خبر خوش این است که شرکت پنتون با ارائه یک پالت رنگی متعادل‌کننده سعی کرده تعادل رنگ‌های گرم و سرد را در طراحی‌ها و ایده‌های‌تان حفظ کند.

رنگ‌های مکملی که برای ست شدن با رنگ سال 2022 در نظر گرفته شده‌اند، اکثرا دارای تم گرم و دل‌انگیز هستند، بنابراین بهتر است توجه ویژه‌ای به این رنگ‌های مکمل داشته باشید و از آن‌ها برای ست کردن لباس، استایل و یا حتی آرایش خود کمک بگیرید تا جلوه واقعی بنفش Very Peri هم به خودی خود نمایان شود.

پالت رنگ سال 2022

رنگ سال 2022 پنتون برای آرایش

اگر بخواهید رنگ سال 2022 را با آرایش خود ست کنید، احتمالا کمی چالش برانگیز خواهد بود. این رنگ جذاب با ترکیبات خارق‌العاده و بسیار عجیبی که دارد، به راحتی با رنگ‌های مختلف ست نمی‌شود. برای داشتن یک آرایش ملایم یا غلیظ بر اساس رنگ سال 2022 بهتر است علاوه‌بر رنگ وری پری از طیف رنگ‌های مکمل پیشنهادی شرکت پنتون کمک بگیرید.

انواع سایه چشم برای ست کردن با رنگ سال 2022 را اینجا انتخاب کنید

رنگ سال 2022 Very Peri برای آرایش

رنگ سال 2022 پنتون برای لباس

رنگ وری پری علاوه‌بر منشاهایی که نام بردیم، ریشه در دنیای طبیعی و سلامتی نیز دارد؛ شما می‌توانید ردپای گیاهانی مثل یاس بنفش، اسطوخدوس و … را در این رنگ احساس کنید که موجی از آرامش به همراه دارند. این رنگ اخیرا در بسیاری از پیش‌بینی‌های زیبایی و طراحی مد و لباس ظاهر شده بود. امسال برای شیک‌پوشی باید کمی بیشتر از قبل تلاش کنید و این چالش را بپذیرید. سعی کنید با استفاده از رنگ‌های مکمل وری پری، ترکیب جذابی از لباس‌های مختلف ایجاد کنید.

رنگ سال 2022 را با این لباس ها ست کنید

همان‌طور که رنگ Very Peri در نوع خود رنگی منحصربه‌فرد و خاص است، شما هم می‌توانید با استفاده از این رنگ تنوع زیادی در پوشش یا آرایش خود به کار ببرید. این رنگ دری رو به خلاقیت و نوآوری در تمام زمینه‌ها خواهد بود که فرصت جدیدی برای همه محسوب می‌شود. اگر سال‌های گذشته توجهی به رنگ سال نداشتید، پیشنهاد می‌کنیم امسال این موضوع را مدنظر قرار دهید. رنگ سال 2022 فرصتی نیست که بخواهید از دستش بدهید!

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا