آرایش لببرند ها و محصولات

معرفی پرفروش‌ترین رنگ رژ لب گلدن رز

انتخاب یک رژ لب زیبا و ایده‌آل، آخرین گام آرایش است که می‌تواند ظاهر شما را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد یا با یک انتخاب اشتباه، باعث از بین رفتن زیبایی شما شود! به همین دلیل انتخاب یک رنگ رژ مناسب پوست، یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید در حین آرایش آن را انجام دهید. خوشبختانه در برند گلدن رز، رژهای متنوعی از مدل‌های مختلف و رنگ‌های گوناگون به بازار عرضه شده‌اند که می‌توانید برای استفاده روزمره یا حتی مراسم خاص، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همراه ما باشید تا با پرفروش‌ترین رنگ رژ لب گلدن رز آشنا شوید و مدل‌های مختلف آن را بشناسید!

معرفی برند گلدن رز

گلدن رز یک برند ترکیه‌ای است که از سال 1938 خط تولید خود را به‌راه انداخت. این کمپانی کار خود را با تولید و عرضه انواع ادکلن‌ها آغاز کرد و کم‌کم انواع وسایل آرایشی و بهداشتی را نیز به لاین‌های تولیدی خود افزود. در حال حاضر این برند در بیش از 36 کشور و 150 شهر، نمایندگی مستقیم دارد.

در ایران نیز می‌توانید انواع محصولات و البته رژ لب گلدن رز را از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، خریداری کنید. فرمولاسیون تخصصی و باکیفیت و عرضه بهترین محصولات روز دنیا، از مشخصه‌های اصلی این برند هستند.

رژ لب مدادی مدل Matte
گلدن رز

رژ لب مدادی مدل Matte

0%
166000 0
تومان
رژ لب جامد مدل Velvet Matte
گلدن رز

رژ لب جامد مدل Velvet Matte

0%
195000 0
تومان
رژلب مایع مدل 3D Mega Shine
گلدن رز

رژلب مایع مدل 3D Mega Shine

0%
249000 0
تومان
رژ لب مایع مات بادوام
گلدن رز

رژ لب مایع مات بادوام

0%
234000 0
تومان
رژ لب مایع براق نودلوک
گلدن رز

رژ لب مایع براق نودلوک

0%
215000 0
تومان
رژلب جامد مات نود لوک
گلدن رز

رژلب جامد مات نود لوک

0%
205000 0
تومان
برق لب مدل Miss Beauty
گلدن رز

برق لب مدل Miss Beauty

0%
192000 0
تومان

انواع رژ لب و مشخصه‌های اصلی هر کدام

بدون شک شما هم در زمان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، با مدل‌های مختلفی از رژها مواجه شده‌اید. هر کدام از این رژها، ویژگی‌های خاصی دارند که برای موقعیت خاصی تناسب بیشتری خواهند داشت. اگر دقیقا نمی‌دانید که منظور ما چیست، در این بخش با ما بمانید تا انواع رژ لب و ویژگی‌های مهم هر کدام را به شما بگوییم:

رژ لب جامد: رژهای کلاسیک

رژ لب جامد: رژهای کلاسیک

رژ لب جامد که رژ لب کلاسیک نیز گفته می‌شود، یکی از رایج‌ترین وسایل آرایشی است که ظاهری زیبا برای مصرف کننده ایجاد می‌کند. فرمولاسیون این مدل رژها تقریبا یکسان است و معمولا بافتی کرمی با کاوری متوسط تا کامل دارند. معمولا این مدل از رژها، نمای نهایی مخملی یا مات خواهند داشت، هر چند برخی از آن‌ها ممکن است کمی براق و چرب باشند.

نوع بسته‌بندی و ظاهر این رژها نیز همان حالت کلاسیک خود را حفظ کرده و یک بسته‌بندی موشکی شکل دارد که با پیچاندن بخش پایینی، رژ ظاهر می‌شود. شما می‌توانید از این مدل رژ مستقیم روی لب‌های خود استفاده کنید یا با یک براش اختصاصی، مقداری رژ به لب‌ها بزنید.

استفاده از این مدل رژها بسیار آسان است و معمولا همه برندها، طیف گسترده‌ای از این رژها را در کاتالوگ خود دارند. رنگ رژ لب‌های جامد نیز از رنگ‌های نود تا سرخ و بنفش را در بر می‌گیرد و برای همه افراد، یک گزینه عالی ارائه شده است. شما می‌توانید این مدل رژ را با مداد لب یا برق لب نیز استفاده کرده و به لب‌های خود، عمق بیشتری ببخشید. ناگفته پیدا است که این مدل رژها، تنها مدلی نیستند که در بازار وجود دارند و رژهای دیگری مثل انواع رژ مدادی هم در حال حاضر طرفداران زیادی دارند!

رژ لب مدادی: استفاده سریع و راحت

رژ لب مدادی: استفاده سریع و راحت

یکی دیگر از پر فروش ترین مدل های انواع رژ لب، رژ لب‌های مدادی است. این رژها درست مثل یک مداد معمولی با ضخامت بسیار زیاد هستند که برای استفاده، باید سر آن‌ها را بتراشید. در نگاه اول، این رژها شباهت زیادی به خط لب دارند، اما سر پهن و ضخیم این رژها باعث شده که از این مدل نتوانیم به‌عنوان یک خط لب استفاده کنیم. و به همین دلیل آن‌ها به‌عنوان یکی از جدیدترین مدل‌های رژها مشهور شدند.

این رژها بافتی مخملی و بسیار نرم دارند. معمولا ماندگاری آن‌ها کمتر از رژهای جامد مات است ولی کاور متوسط تا خوبی را ایجاد می‌کنند. استفاده بسیار راحت همراه با رنگ‌های بسیار متنوع، از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل رژها است. البته باید بدانید که برای استفاده از این رژهای مدادی، حتما باید تراش بزرگ آرایشی نیز در اختیار داشته باشید تا بتوانید رژ خود را به‌مرور، بتراشید.

شما می‌توانید از این رژها به‌تنهایی استفاده کرده یا به‌عنوان رنگ مکمل در کنار رژهای جامد یا حتی مایع، از آن‌ها کمک بگیرید. با این توضیحات، حالا اجازه دهید که آخرین مدل رژ لب یعنی رژهای مایع را نیز به شما معرفی کنیم.

رژ لب مایع: مات، شاین یا مخملی

رژ لب مایع: مات، شاین یا مخملی

رژ لب مایع معمولی بافتی نرم و کرمی دارند که چند دقیقه پس از استفاده، کمی خشک شده و ظاهر مات یا حتی براق به‌خود می‌گیرند. این رژها معمولا در بسته‌بندی لوله‌ای شکل با یک اپلیکاتور پنبه‌ای یا براش‌مانند، عرضه می‌شوند. استفاده از آن‌ها بسیار راحت بوده و در مدل‌های مختلفی مثل مات، شاین یا نرم و مخملی وجود دارند.

مهم‌ترین مشخصه این رژها، ماندگاری زیاد آن‌ها است. در واقع مدل مات، تا ساعت‌ها بدون هیچ تغییری روی لب‌ها باقی می‌ماند و با خوردن خوراکی و آشامیدن نوشیدنی، هیچ تغییری نمی‌کند. هر چند مدل‌های شاین رژ لب مایع نیز ممکن است مثل مدادی یا کلاسیک، به‌راحتی پاک شوند.

این مدل رژها نیز در طیف وسیعی از رنگ‌ها عرضه شده و برای هر نوع رنگ پوست، ده‌ها انتخاب وجود دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند تنها از این مدل رژ لب استفاده کنند و معتقد هستند که رژهای مایع باید جایگزین رژهای جامد و کلاسیک شوند. اگر شما هم دقیقا نمی‌دانید کدام مدل رژ کارایی بهتری دارد، مطالعه مطلب رژ لب جامد بهتر است یا مایع، نکات خوبی را برای شما خواهد داشت.

پرفروش‌ترین رنگ رژ لب گلدن رز جامد

حالا که با مدل‌های اصلی رژ لب‌ها آشنا شدیم، وقت آن رسیده است که برخی از پرفروش‌ترین رنگ رژ لب گلدن رز جامد را به شما معرفی کنیم:

جامد و مات نود لوک

 رژ لب جامد و مات نود لوک رز گلد

در سال‌های اخیر، رنگ‌های نود با آرایش چشم‌های پر و کامل، به یکی از جذاب‌ترین ترندهای روز دنیا تبدیل شده‌اند. این مدل آرایش با رنگ‌های آجری و قهوه‌ای، یا حتی صورتی و هلویی، ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازند. اگر در میان پرفروش ترین رنگ رژ لب گلدن رز به دنبال یک گزینه نود و جذاب هستید، باید رژ لب جامد و مات نود لوک رز گلد را به شما معرفی کنیم.

این رژ بافت نرم و سبکی دارد و ظاهری مخملی و شیک برای شما ایجاد خواهد کرد. در سه رنگ مختلف گوشتی، آجری و کالباسی در طیف نود، عرضه شده است. ماندگاری بسیار بالا و جلوگیری از خشکی و پوسته‌شدن لب‌ها، از مهم‌ترین ویژگی این رژ لب بوده که آن را به یک انتخاب عالی برای آرایش روزمره تبدیل کرده است.

در صورتی که همیشه از رنگ‌های پررنگ و اصلی استفاده می‌کنید و تا به حال رنگ‌های نود را در میکاپ خود به کار نبرده‌اید، احتمالا نسبت به خرید و استفاده از این مدل، کمی مردد باشید. در این صورت، مطلب رژ لب نود چیست، اطلاعات جذاب و خوبی در این باره در اختیار شما خواهد گذاشت و می‌تواند برای انتخاب نهایی، کمک خیلی خوبی به شما کند!

رژ لب ولوت مات

رژ لب جامد گلدن رز مدل Velvet Matt

رژهای جامد، معمولا بافت بسیار نرم و کرمی دارند. خوشبختانه برند رز گلد با معرفی لاین ولوت مات، یکی از بهترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها در بین انواع رژ لب را برای مشتریان خود عرضه کرده است. رژ لب‌های ولوت مات، بافتی کاملا مخملی و ظاهری کاملا مات دارند. کاور عالی برای لب‌های شما ایجاد کرده و ظاهری به‌شدت شیک و خاص در اختیار شما خواهند گذاشت.

انواع رژ لب گلدن رز ولوت مات، با 40 رنگ زیبا و جذاب، انتخاب یک رنگ مناسب پوست را خیلی راحت‌تر کرده است. تنها کافی است تناژ مورد علاقه خود را در نظر بگیرید و از میان ده‌ها رنگ عرضه شده، یکی از بهترین‌ها را برای خود انتخاب کنید. این رژ فاقد پارابن و مواد نگهدارنده مضر بوده و بهترین انتخاب برای آرایش‌های روزانه و طولانی‌مدت است.

رژ لب ساتین جامد

رژ لب جامد مدل Satin گلدن رز

رژ لب‌های ساتین رز گلد، ظاهری نسبتا مخملی و بافتی بسیار نرم دارند. حاوی ویتامین E و روغن‌های مغذی بوده و بهترین گزینه برای لب‌های خشک و پوسته‌شده هستند. ماندگاری بالا، آبرسانی کامل لب‌ها و افزایش نرمی، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رژ لب‌ها است. نکته بسیار مهم دیگری که باید بدانید این است که این رژها، بافت بسیار سبک و نرمی دارند و به هیچ عنوان احساس چربی، چسبندگی و سنگینی روی لب‌ها ایجاد نخواهند کرد.

عرضه طیف رنگی جذاب و کامل در بین رنگ‌های صورتی تا قرمز، دیگر مشخصه مهم این رژ لب است. البته برای طرفداران رنگ‌های نود، این رژ لب سه رنگ نود بسیار خاص هم دارد. این مدل رژ را باید یکی از پر فروش ترین رنگ رژ لب گلدن رز بنامیم که برای هر تناژ رنگ پوست، حداقل 5 رنگ مناسب و ایده‌آل عرضه کرده است.

رژ لب حرارتی جامد

 رژ لب حرارتی مدل میراکل گلدن رز

یکی از ترندهای اخیر، انواع رژ لب حرارتی است که با تغییر دمای بدن، رنگ این رژها نیز روی لب تغییر می‌کند. بافت بسیار سبک و در عین حال روغنی، یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های رژ لب حرارتی گلدن رز است. در صورتی که به دنبال یک رنگ ملایم و طبیعی هستید و می‌خواهید از یک رژ نسبتا کم‌رنگ با کاور متوسط استفاده کنید، استفاده از این رژ لب‌های گلدن رز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اغلب افراد از این رژها به‌عنوان یک نرم‌کننده و حتی بالم لب استفاده می‌کنند. بافت نرم و روغنی این رژها باعث شده که تنها چند دقیقه پس از استفاده، خشکی شدید لب، کمتر شده و ظاهری نرم و زیبا ایجاد شود. اگر دقیقا نمی‌دانید که این رژها چه تفاوتی با دیگر رژهای جامد و عادی دارند، مطلب همه چیز درباره رژ لب‌های حرارتی، اطلاعات خوبی در اختیار شما خواهد گذاشت.

رژ لب شاین و براق

رژ لب شاین استایلو گلدن رز

در میان رژهای جامد، مدل‌های شاین و براق نیز وجود دارند که پس از استفاده، درخشندگی زیبا و ملایمی روی لب‌ها ایجاد خواهند کرد. در میان انواع رژهای گلدن رز، مدل شاین استایلو این مشخصه را دارند. بنابراین اگر می‌خواهید در عین استفاده از یک رژ کلاسیک جامد، ظاهری نسبتا شاین و براق به‌دست آورید، خرید رژ لب شاین استایلو گلدن رز همان گزینه ایده‌آل مناسب شما است.

در فرمولاسیون این مدل رژ، از ویتامین E همراه با روغن آرگان استفاده شده است. بنابراین پس از استفاده از این رژ، خشکی پوست لب‌تان به‌سرعت از بین خواهد رفت. افزایش رطوبت، تغذیه پوست لب همراه با محافظت از لب‌ها در مقابل اشعه آفتاب با داشتن SPF 25، همه از مشخصه‌های اصلی این رژ لب هستند. این لاین بیش از 30 رنگ زیبا و جذاب دارد که شامل برخی از پر فروش ترین رنگ رژ لب گلدن رز هم می‌شود.

پرفروش‌ترین رنگ رژ لب گلدن رز مدادی

در صورتی که شما انواع رژ جامد را دارید و این بار می‌خواهید یک رژ مدادی جذاب و خوش‌رنگ بخرید، خبر خوبی هم برای شما داریم. در میان رژهای مدادی برند گلدن رز، چند مدل بسیار پرفروش وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

رژ مدادی مات

رژ لب مدادی گلدن رز مدل Matt

برای کسانی که به دنبال یک رژ جذاب و با استفاده راحت می‌گردند، باید رژ لب مدادی گلدن رز مدل مات را معرفی کنیم. این رژ لب با ماندگاری بسیار خوب و کاور عالی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده روزانه است. این مدل رژ لب با داشتن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، انتخاب یک رژ مناسب رنگ پوست‌تان را تسهیل می‌کند.

در میان رنگ‌های عرضه شده برای این رژ، رنگ شماره 23 و 07، از پر فروش ترین رنگ رژ لب گلدن رز مدادی به‌حساب می‌آیند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رژ که به محبوبیت بسیار بیشتر آن انجامیده، نداشتن سرب و پارابن است. نمای نهایی این رژها، کاملا مات و مخملی بوده و زیباترین ظاهر ممکن را برای شما ایجاد خواهد کرد.

رژ نود مدادی

رژ لب مدادی براق نود لوک گلدن رز

در صورتی که شما هم طرفدار رنگ‌های لایت و ملایم هستید، باید یک خبر خوب هم به شما بدهیم: در میان رژهای مدادی گلدن رز، یک لاین اختصاصی برای رنگ‌ها نود وجود دارد. رژ لب مدادی براق نود لوک گلدن رز، بافت بسیار نرم و سبکی دارد. ظاهر شاین و در عین حال نودی برای شما ایجاد کرده و بهترین انتخاب برای آرایش‌های لایت و رسمی است.

پوشش بسیار خوب همراه با ماندگاری طولانی‌مدت، از مهم‌ترین مشخصه‌های این رژ لب مدادی است. استفاده از ویتامین E در فرمولاسیون این محصول باعث شده که این رژ لب، باعث نرمی و آبرسانی عمقی لب‌های شما شود.

رژ لب مدادی میس بیوتی

رژ لب مدادی مدل Miss Beauty گلدن رز

یکی دیگر از بهترین و پرفروش‌ترین رنگ رژ لب گلدن رز، در لاین میس بیوتی این برند عرضه شده است. رژ لب مدادی مدل میس بیوتی گلدن رز، بافت بسیار نرم و سبکی دارند و در عین حال، ماندگاری آن‌ها طولانی‌مدت است. این رژها نوعی آبرسان و مرطوب‌کننده هستند که تنها چند دقیقه پس از استفاده، نرمی پوست لب‌ها را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

عرضه رنگ‌های جذاب و متنوع در طیف ترکیبی نود و دارک، بهترین مشخصه این لاین است. با هر رنگ پوستی و هر مدل آرایشی، حتما می‌توانید گزینه مناسب خود را در میان رنگ‌های رژ لب مدادی میس بیوتی پیدا کنید. اغلب رنگ‌های این لاین مناسب آرایش‌های دخترانه و بهاری است. البته برای یک آرایش مناسب فصل بهار، انتخاب‌های بسیار متنوعی در اختیار شما قرار دارند که در مطلب مدل و رنگ رژ لب مناسب فصل بهار، برخی از بهترین گزینه‌ها را بررسی کرده‌ایم.

پرفروش‌ترین رنگ رژ لب گلدن رز مایع

حالا و در آخرین بخش معرفی پر فروش ترین رنگ رژ لب گلدن رز مایع، همراه ما باشید تا نیم‌نگاهی به بهترین و زیباترین رنگ‌های رژ لب مایع این برند نیز بیندازیم:

رژ لب شاین و مایع

رژ لب مایع مدل 3D Mega Shine گلدن رز

با وجود جذابیت رژهای مات و مخملی، هیچ‌کس نمی‌تواند ظاهر مجلل و لوکس به‌دست آمده از رژهای شاین و براق را انکار کند. خوشبختانه برند گلدن رز با عرضه رژ لب مایع مدل 3D مگا شاین، انتخاب یک رژ لب باکیفیت و مایع را برای همه تسهیل کرد. اگر به دنبال یک رژ لب با شاین فوق‌العاده زیاد هستید که ماندگاری بسیار خوبی داشته باشد، بدون شک خرید یکی از رنگ‌های این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رژهای براق، عمق بیشتری به لب‌ها می‌بخشند و برای کسانی که دوست دارند ظاهر بولدتری داشته باشند، استفاده از این مدل رژ، گزینه خوبی خواهد بود. این رژها حاوی روغن جوجوبا و ویتامین E هستند، بافت نرم و کاور بسیار خوبی دارند و آبرسانی فوق‌العاده‌ای برای لب‌های خشک خواهند داشت.

رژ مات مایع

رژ لب مایع لیپ اینک مات گلدن رز

برای کسانی که به دنبال یک آرایش فانتزی خاص هستند و رنگ‌های تیره و جذاب را دوست دارند، رژ لب مایع لیپ اینک مات گلدن رز، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. در این لاین، تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها وجود دارد. شماره 13 این رژ، قرمز تیره کامل است که برای آرایش‌های متال و دارک، جلوه بی‌نظیری خواهد داشت. البته باید بدانید که این لاین، علاوه بر ارائه رنگ‌های بسیار تیره، رنگ‌های نود و جذابی مثل شماره 01 و 02 هم دارد.

بافت بسیار سبک، کاور کامل و ایده‌آل همراه جلوه مات و مخملی، همه از ویژگی‌های اصلی این رژ لب هستند. این رژ به هیچ عنوان باعث چسبندگی و سنگینی لب‌ها نشده و چند دقیقه پس از استفاده، کاملا خشک می‌شود. محافظت از لب‌ها و عرضه برخی از پرفروش‌ترین رنگ رژ لب گلدن رز مثل قرمز بسیار تیره و قهوه‌ای کاملا دارک، همه از ویژگی‌های اصلی این رژها هستند.

برق لب میس بیوتی

برق لب مدل Miss Beauty گلدن رز

در میان انواع لاین‌های این برند، لاین میس بیوتی بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌ها برای دختران نوجوان و جوان را دارد. کسانی که به دنبال یک آرایش ملایم و باطراوت هستند، می‌توانند از انواع لوازم آرایشی عرضه شده در لاین میس بیوتی گلدن رز استفاده کرده و زیباترین میکاپ ممکن را به‌دست آورند. برق لب میس بیوتی گلدن رز با داشتن سه رنگ اصلی، سه انتخاب متفاوت در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

نمای کاملا شاین و براق همراه با ماندگاری طولانی، مهم‌ترین ویژگی این برق لب است. شما می‌توانید برق لب گلدن رز را به‌تنهایی یا همراه با دیگر رژهای این برند، استفاده کنید. آبرسانی و نرم‌کنندگی عمیق لب‌ها، از دیگر مشخصه‌های اصلی این رژ لب براق و جذاب به‌شمار می‌آید.

رژ لب ریچ کالر

رژ لب مایع لاکچری گلدن رز

برای کسانی که به دنبال آرایش‌های پررنگ، جیغ و جذاب هستند، رژ لب مایع لاکچری گلدن رز عرضه شده است. این رژها با داشتن طیف جذابی از انواع رنگ‌های پرطرفدار مثل صورتی آدامسی، سرخابی، قرمز و چندین رنگ نود، انتخاب یک رنگ مناسب تناژ پوست را به یک کار خیلی راحت تبدیل کرده است.

این رژها ظاهر شیک و جذابی دارند و برای هدیه‌دادن، عالی خواهند بود. نمای نهایی این رژها، براق است و در عین حال، ماندگاری بسیار خوبی روی لب دارند. رطوبت رسانی به لب‌ها و داشتن بافتی سبک و نرم، از دیگر ویژگی‌های عالی این رژها است. اگر دقیقا نمی‌دانید که از میان ده‌ها رنگ این لاین، کدام مورد برای شما بهتر خواهد بود، مطلب راهنمای خرید رژ لب: چه رژ لبی مناسب پوست ما است، روش‌های خوبی برای انتخاب مناسب‌ترین رنگ را در اختیار شما خواهد گذاشت!

رژ لب و رژگونه مایع

رژ لب و گونه مایع ولوت گلدن رز

استفاده دوگانه از یک محصول، یک خرید عالی و منطقی به نظر می‌رسد. اگر شما هم دوست دارید که یکی از این محصولات جذاب را در اختیار داشته باشید، باید هر چه سریع‌تر یک رژ لب و گونه مایع ولوت گلدن رز را بخرید. این محصول که در 5 رنگ بسیار زیبا و جذاب عرضه شده است، بافت کرمی و نرمی دارد. هم به‌عنوان رژ و هم به‌عنوان رژ گونه قابل استفاده بوده و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد.

طراحی کاربردی، کاور بسیار خوب و نمای نهایی مات، همه از ویژگی‌های اصلی این رژ لب و گونه است. رنگ‌های این رژ نیز بسیار جذاب هستند و از نارنجی صورتی و بژ هلویی تا کاراملی را شامل می‌شوند. بنابراین تنها کافی است که مدل آرایش و رنگ مورد علاقه خود را تعیین کنید و با خرید یک رژ لب گلدن رز، یک رژ گونه هم به کالکشن لوازم آرایشی خود اضافه نمایید.

رژ لب گلدن رز، رنگ‌های پرطرفدار و باکیفیت

برند گلدن رز با عرضه ده‌ها مدل محصول مختلف برای آرایش لب‌ها، یک کالکشن کامل و فوق‌العاده متنوع را در اختیار مشتریان خود گذاشته است. فرقی ندارد که شما به دنبال رنگ‌های نود و روشن هستید یا از رنگ‌های دارک و تیره لذت می‌برید، در هر صورت ده‌ها گزینه مناسب برای شما وجود دارند. در این میان، پر فروش ترین رنگ رژ لب گلدن رز در لاین اختصاصی هر کدام تفاوت دارد. در برخی از محصولات، رنگ‌های تیره و جیغ خیلی سریع‌تر به‌فروش می‌روند و در برخی دیگر، رنگ‌های نود و لایت، طرفداران بیشتری دارند. حالا و پس از معرفی انواع رژهای این برند، این بار شما به ما بگویید: از نظر شما زیباترین و پرفروش ترین رنگ رژ لب گلدن رز کدام است:

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 3.8 / 5. مجموع آرا: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا