رویداد

استایل سلبریتی ها در افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

جام جهانی (World Cup) یک رویداد بزرگ ورزشی و مراسم افتتاحیه‌ آن بسیار خبرساز است. این مراسم هر چهار سال و در یک کشور میزبان برگزار می‌شود. میزبان جام جهانی 2022 قطر است که به دلیل قوانین خاص این کشور، حاشیه‌های زیادی داشت. هنرمندان زیادی از جمله مالوما و میریم فارس به اجرا در مراسم افتتاحیه ورلد کاپ 2022 پرداختند که در ادامه این مقاله استایل این سلبریتی‌ها و خوانندگان را بررسی خواهیم کرد.

حضور سلبریتی در جام جهانی 2022 قطر

جام جهانی چیست؟

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا – FIFA) مجری مسائل فوتبال و فوتسال در سطح جهان است. این سازمان مسئول سازمان دهی بر تورنمنت‌های بین‌المللی فوتبال و فوتسال به خصوص مراسم جام جهانی است.

جام جهانی یا ورلد کاپ یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی آقایان است که تیم فوتبال کشورهای مختلف هر چهارسال یکبار در کشوری متفاوت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. جام جهانی دارای یک مهمانی افتتاحیه است که شور و هیجان خاصی دارد و سلبریتی‌های محبوب جهانی در آن به اجرا می‌پردازند.

جام جهانی چیست؟

جام جهانی 2022 قطر

ورلد کاپ 2022 به دلیل میزبانی قطر و گرم بودن هوای این کشور در تابستان، با اندکی تاخیر شروع شده است تا برای مهمانانی که از سایر کشورها به قطر سفر می‌کنند طاقت فرسا نباشد. فیفا قبل از مراسم افتتاحیه امسال اعلام کرد که تا به حال هیچ کس شاهد چنین مراسمی نبوده و قرار است قطر در سال 2022 تمامی جهان را شگفت زده کند.

جام جهانی 2022 قطر

کدام سلبریتی‌‌ها برای اجرای برنامه جام جهانی دعوت شدند؟

احتمالا مشتاق هستید بدانید افتتاحیه جام جهانی 2022 توسط کدام سلبریتی‌ها اجرا شد؟ برای این سوال تا روز اجرا هیچ جواب دقیقی در دست نبود. چرا که در ابتدا فهرستی غیر رسمی از سلبریتی‌های محبوب برای اجرا افتتاحیه جام جهانی 2022 ارائه شد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

بعضی از سلبریتی‌ها اعلام کردند که دعوت قطر به منظور حضور و اجرا در جام جهانی را رد می‌کنند و دوالیپا و شکیر در جام جهانی 2022 اجرا نداشتند. این دو خواننده مطرح از جمله کسانی بودند که مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 را بایکوت کردند که در ادامه مطلب دلیل آن را بررسی کردیم.

در تیزری که توسط اکانت رسمی فیفا در اینستاگرام منتشر شد تصویر نیکی میناژ، میریام فارِس و مالوما دیده می‌شد که آهنگ توکا تاکا (Tukoh Taka) را همخوانی می‌کنند. گمانه زنی‌هایی هم درباره حضور نورا فاتحی (خواننده مراکشی-کانادایی) و پاتریک نئامکا وجود داشت که با عدم حضورشان منتظران خود را شگفت زده کردند. اما جانگ کوک، مالوما و میریام فارِس از سلبریتی‌هایی بودند که در مراسم افتتاحیه اجرا داشتند.

سلبریتی ها در افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

استایل سلبریتی‌ها در افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

در افتتاحیه جام جهانی همیشه از خوانندگان محبوب دعوت می‌شود تا مراسم افتتاحیه را برای مهمانان و بازدیدکنندگان این مراسم اجرا کنند. در افتتاحیه ورلد کاپ 2022 هم سلبریتی‌هایی نظیر جانگ کوک، میریام فارس و مالوما با استایلی خاص حاضر شدند و برای مهمانان اجراهایی نفس‌گیر برگزار کردند. در این مقاله قصد داریم لباس و میکاپ سلبریتی‌های حاضر در مراسم اففتاحیه جام جهانی قطر را بررسی کنیم. همچنین محصولاتی را به معرفی خواهیم کرد که شما هم بتوانید مانند سلبریتی محبوب خود در جمع دوستان حاضر شوید.

استایل جونگ کوک از گروه BTS در جام جهانی 2022

جانگ کوک (Jung Kook) یک عضو اصلی در گروه BTS است و 25 سال سن دارد. این خواننده محبوب در جام جهانی سال 2022 با لباسی تماما مشکی روی صحنه اجرا حاضر شد و آهنگ Dreams را به اجرا در آورد. جونگ کوک در جام جهانی 2022 یک ژاکت پر زرق و برق مشکی و شلوار باروک ورساچه را با یکدیگر ست کرد و یک جفت چکمه ساق دار مشکی از Bottega Veneta را به عنوان یک تکمیل کننده عالی استفاده کرد.

استایل جونگ کوک در جام جهانی 2022

استایل نیکی میناژ در جام جهانی 2022 قطر

نیکی میناژ (Nicki Minaj) یک رپر و آهنگ ساز با استعداد و مشهور آمریکایی‌ست که با آرایش‌ها و لباس‌های خاص خود همیشه طرفداران خود را شگفت زده می‌کند. نیکی میناژ در موزیک ویدیو رسمی جام جهانی 2022 قطر با لباس مشکی و آرایشی ویژه همراه با یک رژ لب براق کمرنگ و موهای صاف مشکی ظاهر شد. ظاهر این خواننده محبوب آمریکایی مثل همیشه توجه مخاطبان را به خودش جلب کرد.

اما در حالی که همه ما منتظر حضور او در مراسم افتتاحیه جام جهانی بودیم، او را در این مراسم ندیدیم و هنوز هم دلیل عدم حضور نیکی میناژ در افتتاحیه جام جهانی مشخص نیست.

استایل نیکی میناژ در جام جهانی 2022

رژ لب مایع کریستال شاین مای

رژ لب کریستایل شاین مای رنگ 510 نزدیک‌ترین رنگ به رژ لب نیکی میناژ در موزیک ویدیو رسمی جام جهانی قطر است. این رژ لب مایع بافتی سبک دارد و به لب‌های شما حالتی برجسته و براق می‌دهد. نبودن سرب و پارابن در فرمولاسیون این محصول باعث می‌شود تا پوست لب شما خشک نشود.

ویژگی‌ها

  • بافت سبک، مایع و نرم
  • عدم ایجاد حس چربی و سنگینی روی لب
  • براق و درخشان کننده لب
  • رنگدانه غنی
  • فاقد پارابن
  • فاقد سرب
  • حجم 9 میل

رژ لب کریستال شاین مای

استایل مالوما در جام جهانی 2022 قطر

مالوما (Maluma) برای اجرا در مراسم جام جهانی بسیار شگفت زده بود و با استایلی اسپرت ظاهر شد. او یک شلوار پر زرق و برق مشکی، تیشرت آدیداس زرد با یک کلاه راه راه سفید مشکی را برای اجرا انتخاب کرده بود که کاملا با حال و هوای جام جهانی همخوانی داشت. مالوما یک مدل موی ساده را برای این مراسم انتخاب کرده بود و تمام تمرکز خود را روی اجرا گذاشته بود.

او قبل از شروع مراسم افتتاحیه جام جهانی در خصوص همکاری برای تولید آهنگ توکو تاکا گفته بود “خیلی خوشحالم که بخشی از این تک آهنگ جام جهانی هستم! چرا که همیشه آرزوی چنین فرصتی را داشتم. نمایش موسیقی لاتین در این مسیر جهانی در کنار هنرمندان شگفت‌انگیزی مانند نیکی میناژ و میریام فارس که به زبان انگلیسی و عربی می‌خوانند، فرهنگ لاتین را به سطح دیگری می‌برد”

استایل مالوما در جام جهانی 2022

استایل میریام فارس در جام جهانی 2022

میریام فارس (Myriam Fares) یک خواننده مشهور لبنانی است و به او لقب ملکه صحنه را داده‌اند. چرا که او تنها خواننده عرب است که در هنگام اجرا به رقص باله روی صحنه می‌پردازد. میریام فارس در افتتاحیه ورلد کاپ 2022 یک لباس سرهمی (Overall) آبی پر زرق و برق و یک پیراهن گوشتی رنگ با کمربندی طلایی در مراسم اجرای خود پوشید که هر دو با آرایش ساده و روشن او هماهنگ بودند. میریام فارس موهای خود را مانند همیشه باز گذاشته بود که در هنگام رقص صحنه‌هایی عالی را برای بینندگان ایجاد می‌کرد.

آرایش میریام فارس در جام جهانی 2022 قطر

میریام فارس برای جام جهانی 2022 قطر یک آرایش ملایم کرم رنگ داشت که با رنگ مو و لباس‌هایش هماهنگ بود. او از یک رژ لب مخملی و کمرنگ با سایه اسموکی و طلایی در آرایش خود استفاده کرده بود که ظاهری آرام و ملیح به چهره‌اش بخشیده بود.

میکاپ مریم فارس در جام جهانی قطر

رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز

اگر دوست دارید تا آرایشی مشابه آرایش میریام فارس داشته باشید، می‌توانید از رژ لب مات مایع گلدن رز شماره 02 استفاده کنید که نزدیک‌ترین رنگ به رنگ رژ لب میریام فارس در جام جهانی 2022 قطر است. این رژ لب حاوی روغن‌ آووکادو و ویتامین E است و ظاهری مات و مخملی به لب‌هایتان می‌دهد.

ویژگی‌ها

  • فرمولاسیون مغذی
  • رنگدانه غلیظ
  • حاوی ویتامین E و روغن آووکادو
  • افزایش نرمی و لطافت لب
  • دارای قلم انعطاف پذیر و ظریف
  • رنگبندی متنوع
  • حجم 15 میل

رژ لب نود لوک مات مخملی گلدن رز

پالت سایه چشم فلورمار مدل Smoky شماره 02 فلورمار

پالت سایه اسموکی فلورمار یک انتخاب مناسب برای داشتن آرایش چشمی گیرا شبیه به میریام فارس در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 است. این پالت سایه دارای رنگ‌های مات و براق تیره و روشن است که به شما این امکان را می‌دهد تا یک آرایش حرفه‌ای و زیبا را با این رنگ‌ها روی چشم خود پیاده کنید. سایه اسموکی فلورمار اطراف چشم را کثیف نمی‌کند و ماندگاری بالایی دارد.

ویژگی‌ها

  • دارای 10 رنگ متفاوت و هارمونیک در یک بسته
  • بافت نرم و ابریشمی
  • براق و مات
  • رنگدانه‌های قوی
  • دارای یک آینه و اپلیکاتور حرفه‌ای
  • ایجاد جلوه‌ای زیبا و طبیعی روی پلک

پالت سایه چشم فلورمار مدل Smoky شماره 02 فلورمار

حاشیه‌های میزبانی جام جهانی 2022 قطر

انتخاب شدن قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 نقض حقوق بانوان، کارگران مهاجر و +LGBTQ در این کشور را زیر ذره بین برده و هجمه‌ها و شماتت‌های زیادی را به سمت این کشور روانه کرده است. بسیاری از فعالین حقوق بشر و سلبریتی‌ها تصمیم اعطای امتیاز میزبانی به قطر توسط فیفا را غیر منطقی دانستند و فیفا را مورد سرزنش قرار دادند.

حاشیه انتخاب قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال 2022

چه کسانی دعوت فیفا را رد کرده اند؟

در مراسم افتتاحیه ورلدکاپ 2022 شاهد عدم حضور بسیاری از افراد لیست اعلام شده بودیم. شکیرا، دوا لیپا و راد استوارت از سلبریتی‌هایی بودند که جام جهانی را به دلیل نقض حقوق بشر و بانوان بایکوت کردند. این سلبریتی‌ها اعلام کردند علی‌رغم پیشنهاد پول هنگفت این دعوت را نخواهند پذیرفت.

دلیل بایکوت کردن جام جهانی توسط شکیرا

شکیرا، نماینده لاتین آمریکا در اجرا برای اجرا در افتتاحیه جام جهانی به هیچ عنوان تازه وارد نیست. او از سال 2006 در تمامی جام جهانی‌ها شرکت داشته است و آهنگ‌های متفاوتی را اجرا کرده است. شکیرا در جام جهانی 2006 آهنگ Hips don’t lie، در جام جهانی 2010 آفریقا آهنگ فوق‌العاده Waka Waka و در جام جهانی 2014 ریو دوژانیرو هم آهنگ La La La را اجرا کرد. اما امسال شکیرا در جام جهانی 2022 قطر هیچ اجرایی نداشته است و دلیل آن را عدم رعایت حقوق بشر در قطر علی‌رغم تعهدات اعلام کرد.

اجرای شکیرا در جام جهانی ۲۰۲۲

دلیل عدم حضور دوا لیپا در جام جهانی

دوا لیپا خواننده پاپ مشهور انگلیسی شایعات حضور خود در قطر را به دلیل نقض حقوق بشر در این کشور، رد کرد و از قطر خواست تا قبل از میزبانی به نقض حقوق بشر در این کشور رسیدگی کند. او در اینستاگرام خود یک استوری با مضمون شرکت نکردن در جام جهانی 2022 منتشر کرد و افزود من زمانی در قطر حاضر می‌شوم که قطر به تمام تعهدات حقوق بشری خود که در زمان کسب حق میزبانی جام جهانی 2022 وعده داده است، عمل کند.

دوا لیپا در جام جهانی 2022سوالات متداول

چرا شکیرا جام جهانی 2022 را بایکوت کرد؟

شکیرا به دلیل عدم رعایت حقوق بشر و زنان در کشور قطر از اجرا در مراسم جام جهانی قطر در سال 2022 خودداری کرد.

چرا دوا لیپا در جام جهانی 2022 اجرا ندارد؟

دوالیپا بخاطر عدم رعایت حقوق بشر در کشور قطر از رفتن به این کشور و حضور در مراسم‌های جام جهانی 2022 امتناع کرد و گفت که مشتاق است پس از برطرف شدن این مسائل از کشور قطر دیدن کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 5 / 5. مجموع آرا: 1

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. جام جهانی 2022 قطر خیلی سرد برگزار شد. اصلا شور و هیجان جام جهانی های سال های قبل رو نداشت. اصلا نمیدونم چرا میزبانی رو دادن به قطر! این همه کشور خفن توی خاورمیانه بود!

  2. حیف شد. من چقدر حجم نت مصرف کردم که نیکی میناژ جون بیاد ببینم چی پوشیده نیومد. خیلی حضور نداشتنش دلسرد کننده بود.

  3. به نظرم همه این خواننده ها باید جام جهانی قطر رو تحریم می‌کردن. دم شکیرا و دوالیپا گرم.

    1. ببین آدما بخاطر پول چه ها که نمیکنن!!!!!!!!!!
      از میریام فارس در عجبم که زن بود و پذیرفت!

    1. واقعا این بشر خیلی جذابه
      من سادگی و راحتیش رو خیلی روی صحنه دوست داشتم
      گوشوارههههههه هم داشتتتتتتتتتتتت فکر کنم

  4. عه چه جالب!
    خوبه محصولای ایرانی معرفی کردین ما آرزو به دل از این دنیا نریم:))))))

    1. منم همیشه همین مشکلو دارم:”)
      میگم چ فایده برم این مقالاتو بخونم نه پول دارم اون محصولاتو بخرم نه تو ایران هست!
      اما خب این محصولاتی که معرفی شدن رو رفتن چک کردم واقعا شبیه بودن
      مرسی خانووووووووووووومی ♥♥♥♥
      ماچ به لپت

    1. سلام
      هنوز دلیل مشخصی برای عدم حضور نیکی میناژ در مراسم افتتاحیه وجود نداره.
      خبرهای جدید رو در آپدیت‌های بعدی میتونید مشاهده کنید♥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا