مراقبت صورت

بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی، معجزه ای برای پوست

معرفی بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی

براستی میتوان ویتامین سی را معجزه ای برای پوست نامید. ویتامین سی یکی از مفیدترین و ضروری ترین ویتامین هایی است که در زیبایی نقش دارد. پیشتر در مقاله مراقبت پوست نوروزی با 10 فرمان نوروز تراپی به سبک خانومی بیان کردیم که دومین گام برای داشتن پوستی زیبا و شاداب در ایام نوروز، استفاده از محصولات ویتامین سی است. در این مطلب، بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی اثربخش و کارامد که اثرات احیا کنندگی پوست، شاداب کنندگی و روشن کنندگی دارد به شما معرفی میکنیم.

آیا مصرف ویتامین سی طبیعی بر روی پوست اثر دارد؟

دقت کرده اید وقتی لیمو شیرین را آب میگیرید خیلی زود تلخ می شود؟ این اتفاق به این دلیل می افتد که ویتامین سی موجود در لیمو شیرین سریع اکسید می شود. بله به همین سرعت ویتامین سی خاصیت خود را از دست میدهد. ویتامین سی یک مولکول محلول در آب و در حالت خالص ناپایدار است. اما در کارخانه های آرایشی و بهداشتی ویتامین سی را با موادی ترکیب میکنند که به حالت پایدار دربیاید. محصول ویتامین سی ایی خوب است که واقعا مولکول ویتامین سی آن پایدار شده باشد. در این مطلب بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی به شما معرفی میکنیم که از فرم ویتامین سی پایدار استفاده کرده اند و اثربخشی بالایی دارند.

معرفی سرم ویتامین سی الارو

الارو دو محصول ویتامین سی دارد. یک کرم ویتامین سی الارو و یک سرم ویتامین سی الاو. کرم ویتامین سی الارو به افرادی پیشنهاد می شود که پوست نرمال تا خشک دارند. سرم ویتامین سی الارو به همه انواع پوست بخصوص افرادی که پوست چرب دارند پیشنهاد می شود. سرم ویتامین سی الارو به دلیل بافت سبک و غیرچرب، قابل استفاده برای افرادی که پوست چرب دارند نیز می باشد. افراد دارای پوست چرب با این محصول جوش نمی زنند.

در سرم ویتامین سی الارو  که جزو بهترین ویتامین سی خارجی در بازار است، از دو نوع مولکول پایدار شده ویتامین سی استفاده شده است که این دو نوع ویتامین سی، اثر هم افزایی بر روی یکدیگر دارند. سرم ویتامین سی الارو علاوه بر ویتامین سی، حاوی زینک و رتینول نیز می باشد که در جوانسازی پوست بسیار موثر است.

ax m

سرم ویتامین سی الارو چه اثراتی بر روی پوست دارد؟

1- جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست

2- روشن کنندگی کلی پوست

3- کمرنگ کردن لک های  تیره پوست

4- احیا کننده و شاداب کردن پوست

5- شفاف کردن پوست های خسته و کدر

6- آبرسانی عمقی به پوست

معرفی کرم صورت ویتامین سی جوان کننده سی گل

(بهترین ویتامین سی ایرانی)

کرم صورت ویتامین سی جوان کننده سی گل محصولی با بافت کرمی و نسبتا چرب است که برای افراد دارای پوست نرمال تا خشک مناسب می باشد. کرم صورت ویتامین سی جوان کننده سی گل حاوی ویتامین سی پایدار، چای سبز و هیالورونیک اسید است. تمامی ترکیبات بکار رفته در کرم ویتامین سی جوان کننده سی گل به منظور رفع چروکهای پوست و جوانسازی پوست در آن استفاده شده است.

کرم صورت ویتامین سی جوان کننده سی گل محصولی کاملا اقتصادی با خواص ضدپیری و روشن کنندگی پوست است. تمامی ترکیبات این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی دارند. این محصول جزو بهترین ویتامین سی ایرانی در بین مصرف کنندگان شناخته شده است.

ax m

بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی را چگونه استفاده کنیم تا اثربخش باشد؟

حتی اگر بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی را استفاده کنید ولی درست مصرف نکنید، اثربخشی نخواهد داشت. محصولات مراقبت از پوست حاوی ویتامین سی روش مصرف خاصی دارند که باید نکات مراقبتی آن را بکار برد تا بالاترین اثربخشی را بر روی پوست داشته باشد. در زیر به این نکات اشاره میکنیم. آنها را جدی بگیرید:

1- زمان مصرف ویتامین سی

برای بهره گیری از خواص بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی ، ویتامین سی را شبها قبل از خواب استفاده کنید.

2- کرم یا سرم

افرادی که پوست خشک دارند از کرم های ویتامین سی و افرادی که پوست خشک دارند از سرمهای ویتامین سی استفاده کنند.

3- ویتامین سی خوراکی

همزمان با مصرف کرم یا سرم موضعی ویتامین سی، از خوراکی های ویتامین سی بصورت روزانه استفاده کنید. ویتامین سی  باید هم از درون و هم از بیرون به پوست برسد.

محصولات خوراکی حاوی ویتامین سی
بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی

4- آماده سازی پوست

برای بهره گیری از خواص بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی ، ویتامین سی را بر روی پوست تمیز استفاده کنید. بهتر است قبل از مصرف کرم یا سرم ویتامین سی، صورت خود را با سرم تمیز کنید.

5- روشن کنندگی

فراموش نکنید ویتامین سی ضدلک نیست. ویتامین سی خوب میتواند رنگ پوست را کمی روشن تر کند. اما صورتتان دارای لک است، میتوانید ویتامین سی را بر روی لک ها قرار دهید.

6- مدت زمان مصرف ویتامین سی

اثربخشی با برای بهره گیری از خواص بهترین ویتامین سی ایرانی و خارجی حدود 2 ماه طول میکشد. در این مدت هر شب از ویتامین سی بطور منظم استفاده کنید.

7- مصرف لایه بردار

در صورتیکه همزمان با ویتامین سی از محصولات لایه بردار با اسید میوه AHA استفاده کنید اثربخشی آن بیشتر می شود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا