رویداد

هشتم اسفند روز مهربانی آنلاین را فراموش نکنید

هشتم اسفند ماه، “روز مهربانی آنلاین”  را فراموش نکنید

گردهمایی نیکوکارانه کسب و کارهای اینترنتی برای نخستین بار در ایران ، هشتم اسفند ماه 95 برگزار می‌شود.  فروشگاه اینترنتی خانومی ،در این گردهمایی کسب و کارهای مطرح اینترنتی  همراه با  سایت تخفیف گروهی نت برگ،  فروشگاه اینترنتی مد و لباس شیکسون، سایت رزرو هتل جاباما، سایت سفارش غذای چیلیوری و سایت رزرو بلیط تئاتر تیکت حضور خواهند داشت.

در “روز مهربانی آنلاین” ،از شما  هموطنان عزیز ایرانی دعوت شده است  تا در یک اقدام نیکوکارانه، به موسسه خیریه ” جمعیت باور” ، یاری رسانید.
به پاس حضور شما  هموطنان عزیز در این امر نیکوکارانه ، سبد خرید نوروزی با تخفیف بالایی از طرف فروشگاههای اینترنتی ذکرشده در اختیار شما عزیزان  قرار خواهد گرفت.

فروشگاه اینترنتی خانومی نیز همگام با سایر فروشگاه های اینترنتی در این کمپین مهربانی آنلاین در آستانه نوروز همراه شده است، تا با فراهم نمودن زمینه کمک به جمعیت باور و همراه با همراهی شما در این اقدام نیکوکارانه سهیم باشد.
سبد مهربانی با تنوعی از کالاهای مطابق با حال و هوای نوروزی به ارزش 165 هزار تومان است که می توانید با پرداخت 9900 تومان از سایت نت برگ خریداری کرده و از تخفیف های نوروزی سایت های مذکور بهره مند شوید. مبالغ پرداختی توسط مشتریان به موسسه خیریه “جمعیت باور” طی مراسمی اهدا و اطلاع رسانی می شود.

تمام هموطنان می‌توانند از هشتم تا پانزدهم اسفند ماه نسبت به خرید سبد مهربانی از سایت تخفیف گروهی نت برگ اقدام نمایند و سپس با داشتن کدهای تخفیف خود، از فروشگاه های ذکرشده ، محصولات و خدمات خود را تا پایان فروردین ماه سال 96 خریداری کنند.
توجه نمائید که  از روز هشتم اسفند ماه میتوانید با مراجعه به همین صفحه ، وارد سایت نت برگ شوید.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا